SOSYAL MEDYADA MARKA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

“Sosyal Medyada Marka Müşteri İlişkileri” etkinliği 7 Mart 2014 Cuma günü gerçekleşti. Katılımcılar arasında sosyal medyayı kurumsal ve bireysel amaçlar için kullanan, farklı sektörlerden profesyoneller ve öğrenciler bulunuyordu. Etkinliğin ilk yarısında, CRM Uzmanı Dr. Uğur Özmen, “Sosyal CRM” konulu konuşmasında markaların müşterileriyle olan ilişkilerinde önem vermeleri gereken noktalara değindi. Müşterilerden toplanan verilerin analizi ile önemli fırsatlar elde edilebileceğini vurguladı. Seminerin ardından Dr. Uğur Özmen’in moderatörlüğünü yürüttüğü “CRM’le Gelen Fırsatlar” paneli gerçekleşti. Teleperformance Türkiye CEO’su Engin Utkan çağrı merkezlerinin çalışma düzeni ile ilgili sıkıntılara değindi. TTNET Takım Lideri Osman Fatih Cengiz orta ve büyük ölçekli şirketlerde yürütülen kriz yönetimi ve kriz iletişimi konularındaki deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. hepsiburada.com CRM Müdürü Onur Polat e-ticaretin müşteri memnuniyetsizliğine yol açan yönlerine dikkat çekerken, Utopic Farm Ajans Başkanı Yiğit Kalafatoğlu’nun sosyal medyada müşteri ile iletişim sürecinin marka imajı ile örtüşen bir dil ve üslup kullanılarak yürütülmesinin önemini vurguladı.